Založ si blog

Archív: júl, 2010

Ignoruj a buď ignorovaný

Článok o vzťahoch. O komunikácií. A o tom, ako nám nejde. Dnes by som začal trochu obšírne, rád by som niečo povedal na tému umenie. Čo vlastne to umenie je? Umenie zahŕňa celú kopu vecí, hudbu, tanec, maľbu, literatúru. Hudobníci, tanečníci, maliari a spisovatelia buď majú alebo nemajú talent na to, čo robia. Ale to je v podstate úplne irelevantné. Pretože umenie je […]

Pokračovanie článku

Štěstí je krásná věc

V živote som narobil kopu chýb, ktorým sa celkom teším. Pretože mi vždy dali nejaké to ponaučenie, ukázali mi ako pokračovať ďalej a podobné keci. Sú však aj chyby, ktoré som robiť neprestal a život mi iba strpčujú. Najväčšia z nich je tá, že nefajčím. Vážne, takí fajčiari musia mať super život. Žiaden stres a aspoň presne vedia, na čo a približne kedy […]

Pokračovanie článku

Ako som prežil (dva dni)

Ako tajomne a napínavo to znie, však? Ale to by som nebol ja, aby som do toho všetkého neprimiešal trochu mne vlastného, negativistického prístupu. A za negatívne nepovažujem to, že som počas tých dvoch dní mohol dva krát zomrieť. Zomrieť je môj pevne stanovený životný cieľ, ale ako môžete vidieť, naplniť sa mi ho ešte nepodarilo. Nie, že by som sa snažil, ale ak raz […]

Pokračovanie článku

Divím sa

Áno, ja viem. Mal by som sa čudovať, ale diviť sa mi je oveľa prirodzenejšie. Rovnako ako myšlienka,ktorá ma napadne mi je prirodzenejšia ako tá, ktorá mi napadne. A čomu sa vlastne divím? Napríklad tomu, prečo znovu začínam písať. Pokusy písať tu už boli, pár rokov dozadu som dokonca bol hrdým vlastníkom blogu, ktorý by sa dal nazvať „relatívne úspešný“. Ale […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

robinhood

Keď raz prekonám fakt, že som lenivý ako bzdocha, naostrím šípy a budem strieľať hlava-nehlava.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 19300x
Priemerná čítanosť článkov: 1608x

Autor blogu

Odkazy