Založ si blog

Divím sa

Áno, ja viem. Mal by som sa čudovať, ale diviť sa mi je oveľa prirodzenejšie. Rovnako ako myšlienka,ktorá ma napadne mi je prirodzenejšia ako tá, ktorá mi napadne. A čomu sa vlastne divím?

Napríklad tomu, prečo znovu začínam písať. Pokusy písať tu už boli, pár rokov dozadu som dokonca bol hrdým vlastníkom blogu, ktorý by sa dal nazvať „relatívne úspešný“. Ale opustil som ho, keď som si vyliečil všetky vtedajšie depresie zistením, že existujú aj ľudia, ktorí sú omnoho patetickejší ako ja. Ja sa už pomaly zmierujem s tým, že som vlastne celkom v poriadku a mám len nutkavú potrebu vytvárať si nejaké imaginárne problémy, ktoré by ma potom trápili. Takže, aby to znovu dávalo nejaký zmysel, chcel by som Vás hneď na úvod poprosiť o nejaké povzbudenie v rámci Vašich možností, nech to zase neskončí po pár článkoch ako blog č. 2.

Ďalej sa divím tomu, koľko sa toho v mojom rodnom meste zmenilo za ten rok, čo som bol preč. Vôbec, ale naozaj vôbec mi nejde do hlavy, na čo sú mestu s necelými 35 tisíckami obyvateľov tri nákupné centrá. A prečo všetky slušnejšie podniky zatvárajú už o desiatej večer? Kde si má potom človek vypiť s kamarátom bez toho, aby mu do ucha nehučala hlasná hudba alebo na mol opitý štamgast? Spomínam kamaráta, to ma privádza k ďalšiemu zdroju pomätenia (áno, viem ako to znie, ale momentálne pre to neviem nájsť lepšie pomenovanie).

Odkedy som začal viesť chlapské reči? Vážne, nehovorím, že by som sa sťažoval, ale toto sa inak nazvať nedá. Proste dvaja chlapi v bare a rozprávame sa o typicky mužských záležitostiach. Špecifikovať nebudem, nech si za tým každý domyslí, čo je mu po vôli. Jedinú útechu vidím v tom, že to rozhodne musí byť lepšie ako ženské reči. Priznám sa síce, že desivému množstvu ľudí nevenujem ani spolovice toľko pozornosti, čo by si zaslúžili, ale nejakú hmlistú predstavu o ženských rečiach mám. A pripadajú mi horšie ako tie mužské. Má niekto chuť ma poopraviť?

A to by sme vlastne mali tak všetko. Nad mojou kondičkou sa už dávno nedivím, je mi jasné, že je na dlhodobej dovolenke. Ani nad tým, že sa s pravidelnosťou stroja zabúdam oholiť, keď pri sebe nemám moju priateľku, ktorá mi to s láskou vždy pripomína. Nebudem kopírovať nejakú po-všetkých-stránkach-veľmi-hodnotnú rolu Brucea Willisa, priznám sa, bez nej by som bol kompletne stratený. Už nech je august. A potom rýchlo september.

Toto teplo by mali zákonom zakázať.

Alibistický

11.10.2010

Bolo mi vytknuté, že píšem depresívne žvásty, ktoré sa nedajú čítať. Moja odpoveď? Presne to robím. Mohol by som napísať niečo lepšie. Napríklad samovražednú poéziu o nenájdení seba samého, nejaké feťácke fantázie o stratenom raji a lepšom živote hlavných hrdinov, alebo len tak písať o sexe, pretože sex predáva. Alebo by som mohol zase vytiahnuť a okomentovať [...]

Naschvál depresívny

05.10.2010

Dnes chcem napísať niečo o ľuďoch. O nás, seba nevynechávajúc. Aj keď žijem v ilúzií, že som iný a dokonalejší ako vy, minimálne na jednej úrovni zo všetkých tých prapodivných a zbytočných kognitívnych procesov si uvedomujem, že to tak nie je. Uvedomujem si, že som jedným, z vás. Že mám svoje chyby aj svoje silné stránky. Že mám svoju cenu aj svoje zásady, [...]

Započal môj druhý život

25.09.2010

Je viac-menej presne polnoc miestneho času a ja som úplne triezvy. Inými slovami, dnešný článok bude zase stáť za balíček chipsov z tesca. Môj druhý život započal presne pred týždňom. Začalo to vysokými výdavkami, chaosom, špinou a zúfalstvom. A napriek tomu je to život, ktorí by mi mnohí z vás závideli. Mne vo všeobecnosti kopec ľudí všeličo závidí a ja im [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

robinhood

Keď raz prekonám fakt, že som lenivý ako bzdocha, naostrím šípy a budem strieľať hlava-nehlava.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 19277x
Priemerná čítanosť článkov: 1606x

Autor blogu

Odkazy