Založ si blog

Archív: august, 2010

Mužské krámy alebo protivný pubertiak – Zápisky z ciest I.

Trochu trápny nadpis, dnes som sa už aj tak namáhal dosť. Krv v trenkách by mohli mať na svedomí jedine hemoroidy a vyhovárať sa na pubertu v druhom ročníku na výške asi tiež nepôsobí veľmi dôveryhodne. Ale stará známa náladovosť ma rozhodne vzala do parády. Inak Vás po dvoch týždňoch, ktoré som vyplnil cestovaním a chorobou, pozdravujem zo Švajčiarska. A nie, že […]

Pokračovanie článku

Keby tak naša vláda vlastnila východné Slovensko

Nakoľko mám za sebou veľmi neaktívny týždeň, rozhodol som sa to chytro zakryť a vymyslieť niečo nové. S hrdosťou teda uvádzam novú rubriku, „Internetové pochabosti a komentáre“. Myslím, že už z názvu je pomerne jasné, o čom táto rubrika bude a tým pádom by som to vôbec nemusel vysvetľovať. Ale to by som nebol ja, aby som nenapísal niečo úplne zbytočné, […]

Pokračovanie článku

Zdivočená zmes pocitov a myšlienok

Vy ženy sa často čudujete, prečo sme my muži takí, akí sme. A my muži sa ešte častejšie čudujeme, prečo ste vy ženy také, aké ste. Ale to je iba jedna z dvoch (alebo možno viacerých) vecí, o ktorých chcem dnes písať. Tiež som sľúbil, že budem písať o sexe. V sprchách na plavárni sme sa s kamarátom rozprávali, ako vyzerá taký pánsky večer. Dozvedel som sa, […]

Pokračovanie článku

Svet funguje tak ako má

Už od napísania posledného článku vo mne rástla chuť znovu niečo povedať. Táto chuť však zvádzala tuhé boje s lenivosťou a s tým, že po mesiaci odlúčenia od svojej milovanej polovičky už poriadne neviem, čo so sebou. Ale nakoľko som všetky doterajšie články písal pod miernym vplyvom alkoholu, pristupujem k písaniu aj teraz. Tento článok je však aspoň v jednom […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Ukrajina zničila mocnú radarovú stanicu v Rusku. Poskytovala podporu útočiacim ruským bombardérom

ONLINE: Ukrajina zničila mocnú radarovú stanicu v Rusku. Poskytovala podporu útočiacim ruským bombardérom

16.04.2024 06:10

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu.

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

16.04.2024 10:41

Akcia bola zameraná na rizikových a nepoctivých daňovníkov, ktorí obchodovali s dovezenými motorovými vozidlami, tzv. autíčkarov.

Treba šetriť, rozhodla Dolinková. Benefity u zubárov končia, zdravý chrup budú mať len tí, čo si nasporia

Treba šetriť, rozhodla Dolinková. Benefity u zubárov končia, zdravý chrup budú mať len tí, čo si nasporia

16.04.2024 17:00

Ak ste chodili raz ročne na preventívku, za odmenu vám poisťovne prispievali na zubné ošetrenia. Od mája to už platiť nebude.

Hustý dážď v Bratislave skomplikoval dopravu, vodiči strávili v kolónach desiatky minút

Hustý dážď v Bratislave skomplikoval dopravu, vodiči strávili v kolónach desiatky minút

16.04.2024 09:46

Dážď v utorok ráno a dopoludnia výrazne skomplikoval dopravu v hlavnom meste.

robinhood

Keď raz prekonám fakt, že som lenivý ako bzdocha, naostrím šípy a budem strieľať hlava-nehlava.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 19270x
Priemerná čítanosť článkov: 1606x

Autor blogu

Odkazy