Založ si blog

Archív: september, 2010

Započal môj druhý život

Je viac-menej presne polnoc miestneho času a ja som úplne triezvy. Inými slovami, dnešný článok bude zase stáť za balíček chipsov z tesca. Môj druhý život započal presne pred týždňom. Začalo to vysokými výdavkami, chaosom, špinou a zúfalstvom. A napriek tomu je to život, ktorí by mi mnohí z vás závideli. Mne vo všeobecnosti kopec ľudí všeličo závidí a ja im […]

Pokračovanie článku

Mužské krámy alebo protivný pubertiak – Zápisky z ciest II.

Dlho som rozmýšľal, ako budem v tomto písaní pokračovať. Vedel som, čo chcem povedať, vedel som, ako to chcem povedať a vedel som, že mi je to všetko jedno. Neviem, prečo som vlastne nad tým všetkým premýšľal. Asi to proste zvalím na už spomenutú náladovosť a nebudem sa v tom ďalej vŕtať. Kto by sa už chcel vŕtať sám v sebe? Iba úplný magor. Alebo ja. S chorobou […]

Pokračovanie článku
Tretia najväčšia slovenská nemocnica nemá núdzu o nových mladých lekárov. Na pohovor ich prišlo takmer 60

Tretia najväčšia slovenská nemocnica nemá núdzu o nových mladých lekárov. Na pohovor ich prišlo takmer 60

15.04.2024 11:10

Pracovných pohovorov sa v nemocnici zúčastnilo spolu 55 budúcich lekárov, z toho 42 žien a 13 mužov.

Ukrajinské nebo obsadili drony. Hrajú rozhodujúcu úlohu vo vojne, paralyzujú pechotu

Ukrajinské nebo obsadili drony. Hrajú rozhodujúcu úlohu vo vojne, paralyzujú pechotu

15.04.2024 10:38

Front na Ukrajine sleduje toľko dronov, že akýkoľvek pohyb môže stáť ukrajinských aj ruských vojakov život.

Hrôzostrašný prípad týrania. Rodičia mali biť svoje deti reťazami, chladničku zamykali, držali ich o hlade

Hrôzostrašný prípad týrania. Rodičia mali biť svoje deti reťazami, chladničku zamykali, držali ich o hlade

15.04.2024 12:43

K bitkám malo dochádzať minimálne od roku 2020. Obvineným hrozí až 15 rokov za mrežami.

Šahídy hučia všade rovnako. Odblokujú pomoc pre Izrael i Ukrajinu?

Šahídy hučia všade rovnako. Odblokujú pomoc pre Izrael i Ukrajinu?

15.04.2024 16:54

Úspech Izraela pri odrazení iránskeho útoku v noci na nedeľu upriamil pozornosť na zraniteľnosť Ukrajiny voči Rusku. Prečo to Iráncom nevyšlo? A aký vplyv to môže mať na agresiu, ktorej čelí Kyjev?

robinhood

Keď raz prekonám fakt, že som lenivý ako bzdocha, naostrím šípy a budem strieľať hlava-nehlava.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 19269x
Priemerná čítanosť článkov: 1606x

Autor blogu

Odkazy