Založ si blog

Započal môj druhý život

Je viac-menej presne polnoc miestneho času a ja som úplne triezvy. Inými slovami, dnešný článok bude zase stáť za balíček chipsov z tesca.

Môj druhý život započal presne pred týždňom. Začalo to vysokými výdavkami, chaosom, špinou a zúfalstvom. A napriek tomu je to život, ktorí by mi mnohí z vás závideli. Mne vo všeobecnosti kopec ľudí všeličo závidí a ja im vôbec nerozumiem. Nie som nešťastný, skôr naopak. Mám lásku, teplo domova a úžasnú chlpatú hruď. Ale napriek tomu v poslednom čase spomínam na to, aký bol život kedysi jednoduchý. Aspoň že za sebou skutočne mám časy, keď bolo všetko krásne a jediné, čoho som sa obával boli následky kombinácie vodky, borovičky a slivovice. No čo, každý mal raz 15. Teraz je všetko iné. Zložité, ale keď sa to tak vezme nie zlé. Byť dieťaťom do konca života je lákavé, ale to pripadá alibistické už aj mne. A to je čo povedať. Skutočne. Prvý krát niečo myslím vážne, tak nie že o tom budete pochybovať.

Ale aby som sa zachoval ako správny muž a obšírne vykreslil, prečo som zase dva týždne nič nenapísal, odhalím vám slávne počiatky tohto môjho druhého života. Začalo to tak, že som s ťažkým kufrom nasadol do lietadla a vystúpil som už po neviem-koľký-krát v tejto Bohom opustenej krajine, v ktorej neustále iba prší. S priateľkou sme sa nasťahovali do bytu, vyhodili sme ťažké peniaze za všetky možné a nemožné čistiace prostriedky a pustili sa do odstraňovania špiny z miest, ktoré si ani neviete predstaviť. Toto bola tá krajšia časť uplynulého týždňa. Jeho odvrátená strana pozostávala z toho, že som na orange helpdesk-u nechal nervy v hodnote štyroch hodín čistého času a dvadsiatich libier kreditu. A celé to bolo dobré iba na to, aby som sa dozvedel, že v orange-i očividne pravá ruka nevie čo robí ľavá a aj tá ľavá to len matne tuší. Šťastím v nešťastí bude iba fakt, že to, že kamaráta nejaký výmyselník odrbal o 1 000 eur, sa mňa vlastne vôbec netýka. Ale to hovorím iba pro forma. Nejaké tie charakterové vady samozrejme že mám, ale bezcitné hovado ešte nie som. To si šetrím na staré kolená. Budem nevrlý a zatrpknutý starý páprda, ktorý vie všetko najlepšie.

Už sa mi nechce písať. Široko-ďaleko nie je žiadny alkohol a ja nie som Frida Kahlo aby som si tvorbou riešil komplexy z roztrieštenej chrbtice a zložitého sexuálneho života. A drogy tiež neprichádzajú do úvahy. Keby som bol ešte chudší, už by som sám sebe nedokázal veriť, keď si pri pohľade do zrkadla vravím: „Vyzeráš fantasticky!“. A nechce sa mi ani rozmýšľať nad tým, čo všetko ešte do Vianoc budem musieť urobiť, čo všetko ešte do Vianoc chcem urobiť a ako za to všetko zaplatím. Sem-tam sa mi stane, že moja peňaženka alebo niektoré vrecko v náhodných časových intervaloch produkujú peniaze, ale môj účet si tento milý zvyk nikdy neosvojil. Vlastne rozmýšľam iba nad tým, prečo som zase tak neskoro hore. A predsa len ešte niečo. Tvorba Fridy Kahlo je celkom slušným ospravedlnením jej sexuálneho života a ostatných podružností. Je potom aj tento článok ospravedlnením akútneho nedostatku alkoholu v hlave?

Alibistický

11.10.2010

Bolo mi vytknuté, že píšem depresívne žvásty, ktoré sa nedajú čítať. Moja odpoveď? Presne to robím. Mohol by som napísať niečo lepšie. Napríklad samovražednú poéziu o nenájdení seba samého, nejaké feťácke fantázie o stratenom raji a lepšom živote hlavných hrdinov, alebo len tak písať o sexe, pretože sex predáva. Alebo by som mohol zase vytiahnuť a okomentovať [...]

Naschvál depresívny

05.10.2010

Dnes chcem napísať niečo o ľuďoch. O nás, seba nevynechávajúc. Aj keď žijem v ilúzií, že som iný a dokonalejší ako vy, minimálne na jednej úrovni zo všetkých tých prapodivných a zbytočných kognitívnych procesov si uvedomujem, že to tak nie je. Uvedomujem si, že som jedným, z vás. Že mám svoje chyby aj svoje silné stránky. Že mám svoju cenu aj svoje zásady, [...]

Mužské krámy alebo protivný pubertiak – Zápisky z ciest II.

07.09.2010

Dlho som rozmýšľal, ako budem v tomto písaní pokračovať. Vedel som, čo chcem povedať, vedel som, ako to chcem povedať a vedel som, že mi je to všetko jedno. Neviem, prečo som vlastne nad tým všetkým premýšľal. Asi to proste zvalím na už spomenutú náladovosť a nebudem sa v tom ďalej vŕtať. Kto by sa už chcel vŕtať sám v sebe? Iba úplný magor. Alebo ja. S chorobou [...]

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

robinhood

Keď raz prekonám fakt, že som lenivý ako bzdocha, naostrím šípy a budem strieľať hlava-nehlava.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 19278x
Priemerná čítanosť článkov: 1607x

Autor blogu

Odkazy